8/10/2012

..μια προκληση..και δυο κουμπαραδες..












Καλημερα  Ομορφες..να ειστε  καλα..να περνατε καλα.
..Σημερα θα σας δειξω κατι κατασκευες που εκανα..θα λαβω μερος σε μια προκληση..σας εφτιαξα ενα σπιτακι ..Κουμπάρα  vintage ..και μια συρταριερα απο σπιρτοκουτα..και αυτη Κουμπαρας...οπως σας ειπα θα λαβω μερος σε  μια ομορφη προσκληση..Challenge 20-all  Parceledup ..το μπλογκ το εχουν οι γλυκιτατες Κυριες..CHRISSIE ..FLORENCE ..SANDRA ..JANET ..κανουν υπεροχα πραγματα..καντε μια βολτιτσα απο κει να τις δειτε..http://outofahatcreations.blogspot.co.uk/να ειστε καλα Κυριες μου....Τωρα..αυτους τους Κουμπαραδες ειναι για τον Δικο μας διαγωνισμο..θα υπαρξουν και αλλοι..πολυ διαφορετικοι..καναμε υπεροχους Κουμπαραδες..και τους ξεπερασαμε..Ολοι Μαζι Μπορουμε..http://drasigreekblogger.blogspot.gr/να ειστε καλα κοριτσια μου..να λιαζεστε..να χαλαρωνετε..να περνατε ομορφα..σας φιλω..

59 σχόλια:

  1. Τί όμορφες κατασκευές! Πολύ πρωτότυποι κουμπαράδες! Μπράβο Μαράκι! Καλή συνέχεια σου εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα
    Πολύ πρωτότυποι και όμορφοι οι κουμπαράδες σου.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφοι οι κουμπαράδες σου!!!Καλή επιτυχία στην πρόκληση!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω!Πολλύ ευφάνταστοι οι κουμπαράδες σου!Μπράβο!Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα τι υπέροχα πράγματα μας δείχνεις πάλι! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πάλι μας εντυπωσίασες!!πανέμορφα μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφοι καί οι δύο κουμπαράδαες!!Μπράβο Μαρία,είσαι πολύ χρυσοχέρα!!Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όπως κάθε φορά έτσι και τώρα δημιούργησες υπέροχα πράγματα!!Η συρταριέρα ειδικά μου άρεσε πάρα πολύ αλλά θα την χρησιμοποιούσα για κοσμήματα-δαχτυλίδια! :) Μπράβο και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Everything is gorgeous! I love in particular the birdhouse.
    Kisses.
    Alessandra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η κάθε δημιουργία σου και ένα υπέροχο κομμάτι ρομαντισμού,του τόσου απαραίτητου στις μέρες μας.Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφοι και πρωτότυποι και οι δύο μουμπαράδες σου! Μπράβοοο.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Beautiful work!!!!
    Have a wonderful weekend, dear friend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ εξυπνες και ομορφες οι κατασκευες σου!!!!Καλη επιτυχια στην προκληση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία οι κουμπαράδες δείχνουν ότι έχουν φτιαχτεί με όλο σου το μεράκι,τη φαντασία και το ταλέντο σου.Μπράβο σου είναι εκπληκτικοί!Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι αριστουργήματα έφτιαξαν πάλι τα χεράκια σου!!Πω πω έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα!!Μπράβο Μαράκι και τα δυο έργα σου είναι φανταστικά!!!!Καλή επιτυχία στην πρόκληση και καλό σ\κ!!!Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχες οι κατασκευές σου!! Οι κουμπαράδες σου είναι απίθανοι! Ειδικά ο κουμπαράς-συρταριέρα!! Πολύ πρωτότυπη ιδέα!!!
    Καλό σ/κο να έχεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι πανέμορφα και τα δύο Μαράκι μου!!!!καλή επιτυχία στην πρόκληση!!!!!νομιζω θα πάρω μέρος κι εγώ γιατί πρόσφατα έφτιαξα μια σακούλα για δώρο!!!!!να σαι καλά καλό σκ!!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι έφτιαξαν πάλι τα χρυσά σου τα χεράκια βρε Μαράκι μου μπράβο!!!Υπέροχες και πολύ πρωτότυπες κατασκευές!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά,υποκλίνομαι....Τι φαντασία!!!Και τι υπέροχα υλικά!!!Από άλλη εποχή,Μαρία μου...Μπράβο...με ταξίδεψες ξανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφα τα έργα σου βρε φιλενάδα, τι ταλέντο είσαι εσύ!!! Πολλά φιλάκια κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άντε ρε... πού τα σκέφτηκες;;; Και οι δυο κουμπαράδες είναι πολύ πρωτότυποι!!!! Υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΙ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ,ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕΣ ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ,ΟΝΤΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Such beautiful creations you make Maria and thank you for joining in at Out of a Hat creations with them

    Love Chrissie xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Fabulous projects Maria. As with all of your projects they are so very creative. Thank you for sharing these wonderful creations with the Hatters again this week.
    Regards Florence x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαράκι μου τι όμορφα πραγματάκια έφτιαξες πάλι! Υπέροχοι είναι οι κουμπαράδες σου και το σπιτάκι σου τόσο όμορφα στολισμένο πλουμιστό μου 'κλεψε την καρδιά. Καλή επιτυχία στην πρόκληση και να είσαι καλά! Σε φιλώ καλή μου Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πανέμορφοι κουμπαράδες Μαράκι μου γλυκό!!!ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!! Σου τα λεω προκαταβολικά, για να μη σου τα πω καθυστερημένα, θα γυρίσω μετά τη γιορτή σου!!!Να περάσετε υπέροχα το 15Αύγουστό σας!!!Η μεγάλη μας Μητέρα, να βοηθήσει αυτούς που έχουν την ανάγκη της!!! φιλάκια και πολλή αγάπη σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο δευτερος κουμπαρας μου αρεσε περισσοτερο.Καταπληκτικες ιδεες και κατασκευες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Hi dear! Thank u so much for you lovely comment on my blog!

    Kisses,

    www.nicoleta.me

    New post is up! Hight Low Obesession!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τι ομορφιές είναι τούτες εδώ, κοπελιά?!!! Ο ένας πιο πρωτότυπος από τον άλλο !!!
    Να'σαι καλά και να περνάς ακομη καλύτερα!!
    Και για την αυριανή ημέρα, να σου ευχηθώ πολύχρονη, με υγεία και με ευτυχία!
    Φιλάκια πολλά, γλυκειά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά Μαρία!Οτί επιθυμείς φίλη μου σού εύχομαι!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά ευτυχισμένα και καλότυχα!!!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μαρία μου χρόνια σου πολλά! Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαρια μου χρονια πολλα και δημιουργικα!!!!!!!!
    Να περνας καλα!
    Πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρονια πολλα και καλα. Η Χαρη της Παναγιας να σου χαριζει ο,τι επιθυμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια σου πολλά Μαράκι μου!!Να ζήσεις χίλια καλά και δημιουργικά χρόνια!!Να σε χαίρεται οι οικογένεια σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά για σήμερα!!Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!Μπράβο χρυσοχέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρονια σου πολλα Μαράκι... να είσαι γερή και πολύχρονη.. να σε χαίρονται οσου αγαπάς .. οι δημιουργίες σου δε... υπέροχες .. όλες πολύ ωραία δουλειά ..μπραβο σου.. φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΟΣΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ.
    ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝΕ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σ΄ευχαριστω για τις ευχες σου,Χρονια πολλα και καλα και σε σενα.Νασαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μαρία μου σου εύχομαι, με όλη καρδιά μου να περάσεις τέλεια με τα αγαπημένα σου πρόσωπα . Σου στέλνω πολλα φιλακια

    Μαρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Για τους κουμπαράδες νόμιζα ότι είχα αφήσει σχόλιο...αν και εννοείται πως έγραφα ότι είναι υπέροχοι το επαναλαμβάνω...Σήμερα πέρασα να σου ευχηθώ...Χρόνια πολλά και βοήθειά μας πάντα η Παναγία!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μαράκι μου Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά! Να σε χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΠΑΝΤΑ ΠΟΛΥΤΑΛΑΝΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρόνια πολλά Μαρία...με υγεία και ευτυχία πάντα!
    Καλά οι κουμπαράδες σου είναι απίστευτοι!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. χρονια πολλα !!!να εισαι παντα καλα!πολλα φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου χθες!! Ότι επιθυμείς σου εύχομαι!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολύχρονη , Μαράκι μου!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. μαρια λεν την παναγια μαρια εν κι εσενα..
    πολυχρονη κι ευλογημενη μαρια μου..εισαι μια ψυχη ολογιομη χρωμα και αγαπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Απίθανο κορίτσι με τα μαγικα χερια να εισαι γερη κι οτι επιθυμείς!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πολύχρονη Μαρία και πάντα δυνατή και γερή, να σε φυλάει και να σε προστατεύει η Χάρη Της. Ό,τι επιθυμείς να στο χαρίζει! Να σε χαιρόμαστε όλοι εμείς και να σε καμαρώνουμε να δημιουργείς τόσες ομορφιές, κοριτσάρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. χρονια σου πολλα με υγεια κ ολα οσα επιθυμεις..σου ευχομαι τα καλυτερα κ παντα τοσο δημιουργική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. γειά σου Μαρία, φανταστικές οι δημιουργίες σου. Να 'σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. υπέροχοι οι κουμπαράδες σου κοριτσάκι μου!!ο δεύτερος με ξετρέλανε!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. χαίρομαι να τα βλέπω !!!!!το πρώτο...όλα τα λεφτά!!!εγώ δεν κατεβάζω καμμία έμπνευση!ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή